02 November 2010

::sAYa TaK saBar::

"jam di laptop aku ini dh menunjukkan jam 0042.a few hours more.......sikit je lagi.macam2 dalam fikiran ni.1st benda yang kena settle dah pasti viva aku.sat je lagi jam 1130pg dengan PM Dr JMS.hope our viva will be ok...insyaALLAH(",).habis je viva nanti aku nak terus angkat punggung belah dari bumi trans ni"

"tak rancang pun sebenarnya.tengah2 menaip entry sebelum ni terfikir nk blk.tepon ibu...terus luluh hati dengar suara ibu.terus terfikir nak balik.tengok wajah ibu n ayah sebelum exam.hati bisa tenang setiap kali melihat wajah mereka.lagipun raya haji dah tentu x balik...huhu.doakan aku selamat pergi dan selamat pulang ke sini semula ya"

"p/s::tak tahu lagi update ke x blog ni masa kat rumah.........berfikir~~~~~~~~~~"

No comments:

Post a Comment