22 October 2010

::MaaF aYaH(!_!)::

"ayah: assalamualaikum anak ayah....lama x dengar berita.sejak balik tempoh hari senyap je"
"tersedar aku seketika.rupanya dah seminggu aku sepi tanpa berita dari familiku.ayah tanya schedule aku after final exam....balik ke tak.....dll.berat hatiku menyatakan aku mungkin tak balik after exam.kekangan kerja mengembalikan aku ke realiti hidup sebagai seorang pelajar"
"minta maaf ayah....ika terpaksa fokus lebih untuk hari2 terakhir di usm ini.untuk menyedapkan hati seorang ayah aku janji akan balik sekejap.itupon ayah tanya,sekejap tu berapa hari?huhu....3,4 hari kot,jawab aku.macam biasa di akhir perbualan ayah tak lupa selitkan kata2 semangat beserta peringatan sebagai seorang muslimah.terima kasih ayahku sayang(^_^)"
"p/s: wahai anakanda..selalulah update perkhabaranmu kepada familimu...uhuk(!_!)"

No comments:

Post a Comment