31 August 2010

::[flashback9]PBJ10::

"baru2 masuk sem baru je ada tugas menanti aku.Pesta Bola Jaring kali ke 20 berlangsung 31julai n 1ogos aritu.dalam masa 2 minggu kami berlatih seada-adanya.bila fikir2 balik dah lama aku pegang tampuk pemerintahan.so,aku decide nak lepaskan jawatan tersebut kepada adik2 junior yg ada.korang berusaha la dengan lebih baik k..GAMBATE!!!kami decide hantar 3 team kali ini memandangkan sambutan yang menggalakkan dari adik2 1st yr and 2nd yr..terima kasih saya ucapkan=) aku harap hari2 mendatang akan lebih banyak penyertaan dalam bola jaring ini.hasilnya trident engineering dapat masuk semi final,trident girl sampai suku akhir dan trident jr pon x kurang hebatnya.mereka makin bertambah confident ketika bermain.dari satu game ke satu game aku tgk anak2 buah aku....aku sesungguhnya bangga dengan semangat kalian.lain kali kita bole bermain sama2 lagi k^^"

~saat2 menahan perit mentari,berlumur dengan coklat lumpur tapi kami tetap tersenyum(",)~














No comments:

Post a Comment