09 February 2011

::KuAsA GiaN @ aDDicTed pOwEr::

"Selama kalian hidup kan, pernah tak kalian alami gian yang melampau? Fikiran asyik ke arah tu je padahal ada benda lain yang lebih penting nak dilakukan. Hal yang lebih utama dan benda alah gian ini boleh ditangguhkan. senang kata addicted la. Aku pasti kalian ada, walaupun satu tetapi ia tetap mengganggu kehidupan seharian. Betul tak??? Aku?? Mestilah ada."
  1. SUDOKU PUZZLE,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Kalian tahu tak benda alah ni? Ala....yang isi nombor 1-9 dalam kotak 3x3,melintang dan menegak. Tak silap aku sudoku ini asalnya dari Jepun. Aku dah start main sejak aku sekolah menengah sampai sekarang. Kalau dah start main, aku boleh teruskan sampai 6 ke 7 set aku selesaikan. Aku tahu ada antara kalian yang tak beberapa gemar dengan sudoku ni tapi.......aku suka=) (ada aku kesah???)
  2. MAJALAH KREKO,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Pantang singgah kedai buku @ toko-toko @ kedai runcit sekali pun aku tetap meninjau ke rak-rak buku yang ada. Kot-kot adalah majalah Kreko ni. Apa benda la pulak ni kan?hehe. Ala....majalah @ komik kartun yang dalamnya pelbagai genre fiksyen. Tapi yang ini aku tak gian sangat sebab bila lalu depan kedai je aku beli. Kalau tak dapat keluar beli edisi baru, aku biasa je...(konon-konon buat tak gian padahal kat rumah dah beratus agaknya koleksi!!!)
  3. CADAR&COMFORTER,,,,,,,Kalau aku ada duit yang banyak kan, aku memang nak borong macam-macam corak cadar menarik yang aku lihat di pasar raya. Aku memang minat lagi-lagi untuk queen bed kesayangan aku di rumah. Aku suka hias cantik-cantik. Baru ada feel nak tidur.
  4. MY BELOVED BED,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Aha....aku kalau di rumah, aku suka terperap dalam bilik. Kalian tahu kenapa?? Disebabkan cadar yang tersarung di queen bed akulah! Aku suka landing-landing then...TERtidur!(of course)
  5. MAGGI,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Yang ini baru sahaja dipupuk. Ye...ye....aku tahu tak elok tapi entah kenapa aku suka makan benda alah ini. Makanan aku di kala aku malas menapak keluar dari bilik dan di kala aku lapar. Dalam seminggu adala 2x...huhu. Ye...ye....aku tahu tak elok.
"Setakat ini, itu sahaja yang aku terfikir. Kuasa gian ini sangat menakutkan terutamanya untuk no 4 dan 5 tu. Doa-doalah aku kurangkan benda alah tu kawan......huhuhu"

2 comments: