18 August 2010

::[flashback 6]SeLAmaT hArI LaHiR::

"1jun tempoh hari genap ibu kesayanganku berusia 48tahun.alhamdulillah ibuku masih sihat dan bertenaga.ibu masih cantik seperti dulu^^.aku masih ingat lagi mase aku kecik2 dulu.ibu seorang yg tegas dgn anak2nya.yela...ibu mana yg x tegas kan kalau anak2nya perlu di didik dgn didikan yang sebaiknya.peranan seorang ibu sangat besar maknanya dlm institusi kekeluargaan.tanpa mereka mungkin anak2 akan terabai"
"aku ingat lagi dulu mase ak sek rendah,aku ada satu tabiat ni...suka gaduh dgn arwah angah.hehe.arwah pon satu kepala gak dgn aku.pernah satu hari kami gaduh pasal apa ntah..sehinggakan arwah mengeluarkan kata2 yang kurang enak di telinga ibu.di sebabkan itu teruk mulut arwah kena lumur cili api dgn ibu.pada mulanya mmg aku gembira..yela dok gaduh dgn dia pastu aku menang lak kan[jahat gila aku].tp sekejap je rasa gembira...lepas tu aku menangis sb kesian tgk arwah kena dgn ibu.huhu.mungkin sejak itu telinga aku dh tak boleh dgr kalau ada org 'mencarut'.even bukan ditujukan kpd aku tp cepat je hati aku rasa panas semacam.rasa macam nk _____ je orang tuh....serius neh(<_>)"
"yang bestnya sekarang bila dh meningkat dewasa aku makin rapat dgn ibu.smpikan ada org kata mcm adik beradik[ibu nampak muda la tuh dan aku nampak tua...huhu='(].byk benda baru yang aku belajar dr ibu.tanpa ibu dh tentu aku terumbang ambing.di kesempatan ini aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR IBU......I LOVE U SO MUCH"


~ini kat pizza hut...along n kak long belanja.besh2^^~

2 comments: